LALMO -very importueus-
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
LALMO -very importueus-
Verkondig hun ook eens dat we een forum hebben.
Ze moeten ook meedoen, want dit is echt een groepsding en dat kan niet zonder hun. Dan wordt het net twitter, daar deden zij ook niet aan mee.
En dit is een heel handig ding om dingen mee te regelen.
ME ALIENS!
Ze moeten ook meedoen, want dit is echt een groepsding en dat kan niet zonder hun. Dan wordt het net twitter, daar deden zij ook niet aan mee.
En dit is een heel handig ding om dingen mee te regelen.
ME ALIENS!
Hilde- Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 17-07-09
Leeftijd : 30
Re: LALMO -very importueus-
Lalmo! Dat klinkt als een nieuw soort lama.
WEetje wat ik net gezien heb? Funs en Laura die iets deden!
WEetje wat ik net gezien heb? Funs en Laura die iets deden!
zeg, maud. wat bedoel je daar precies mee??
en inderdaad, de lalmo is een beetje niet in de dinges. (goh ik raak steeds mijn woorden kwijt tijdens het typen..) niet in de.. computercontactgroep.
ja.
en voelt een beetje als twitter.
en inderdaad, de lalmo is een beetje niet in de dinges. (goh ik raak steeds mijn woorden kwijt tijdens het typen..) niet in de.. computercontactgroep.
ja.
en voelt een beetje als twitter.
Hanneke- Aantal berichten : 74
Je zag Laura en Funs die iets deden. 'vraagteken'
*Trekt wenkbrauw op*
Oh ja, je wilde ze observeren, niet waar... C'est triste. C'est very triste.
*Trekt wenkbrauw op*
Oh ja, je wilde ze observeren, niet waar... C'est triste. C'est very triste.
Hilde- Aantal berichten : 139
Nee, het ging zo. We waren in het park. Lieke en ik moesten eigenlijk al thuis zijn.
Dus we roepen: 'LAUUURAAAHAHAHAHAA!' en laura kijkt om en draait zich weer om naar Snuf. En we roepen nog eens 'LAURAAAAA' en ze kijkt weer om en zegt weer niets! D: D: D: En toen zagen we 2 kussende zwarte schimmen (Umbrae!) en besloten we maar te gaan.
Dus we roepen: 'LAUUURAAAHAHAHAHAA!' en laura kijkt om en draait zich weer om naar Snuf. En we roepen nog eens 'LAURAAAAA' en ze kijkt weer om en zegt weer niets! D: D: D: En toen zagen we 2 kussende zwarte schimmen (Umbrae!) en besloten we maar te gaan.
jeetje, maudos. hoe weet jij nog dat umbrae schimmen zijn??
je bent te slim voor deze wereld. :O
holymoly. (ik denk dat ik dit woord van je over heb genomen maudos, ik weet nog toen jij het de hele tijd zei, en nu zeg ik het de hele tijd -.- maar het is ook zo'n leuk woooord.. net zoals holycow. dat is ook een leuk woord)
en, is het nu officieelig tussen fo en lo? XD
als niet, zou dat een beetje vreemd zijn. (heeee, is dat normaal nederlands? als niet?? het klinkt wel leuk..)
je bent te slim voor deze wereld. :O
holymoly. (ik denk dat ik dit woord van je over heb genomen maudos, ik weet nog toen jij het de hele tijd zei, en nu zeg ik het de hele tijd -.- maar het is ook zo'n leuk woooord.. net zoals holycow. dat is ook een leuk woord)
en, is het nu officieelig tussen fo en lo? XD
als niet, zou dat een beetje vreemd zijn. (heeee, is dat normaal nederlands? als niet?? het klinkt wel leuk..)
Hanneke- Aantal berichten : 74
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: