kijk, dit is het nieuwe SUBJECT! het is een bigtalkSUBJECT, maar eigelijk is het een smalltalksubject, maar dan moest ik weer ergens anders op klikken en dat was te veel werk. dus..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
kijk, dit is het nieuwe SUBJECT! het is een bigtalkSUBJECT, maar eigelijk is het een smalltalksubject, maar dan moest ik weer ergens anders op klikken en dat was te veel werk. dus..
IK HEB VANOCHTEND BESLOTEN, DAMES EN HEREN, DAT WIJ, GEERTHE (tja, die brief bij duits heb ik nooit echt goed gemaakt zeg maar.. XD) HAMHSLALMOGLEDEN, EENS IN ONS LEVEN, MET ZIJN ALLEN, DE NIJMEEGSE VIERDAAGSE GAAN LOPEN. *punt*
NU VRAAG IK JULLIE MET GEMEENDE INTERESSE IN JULLIE MENINGEN EN REACTIES:
WEEEEEEM GEIT DUR MIT???
NU VRAAG IK JULLIE MET GEMEENDE INTERESSE IN JULLIE MENINGEN EN REACTIES:
WEEEEEEM GEIT DUR MIT???
Hanneke- Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 17-07-09
Leeftijd : 30
Re: kijk, dit is het nieuwe SUBJECT! het is een bigtalkSUBJECT, maar eigelijk is het een smalltalksubject, maar dan moest ik weer ergens anders op klikken en dat was te veel werk. dus..
Eens in ons leven? Dat kan dus ook over 20 jaar zijn he XD
Ik hou persoonlijk niet zo van wandelen.. maar het ligt ook aan het aantal kilometers.
Ik hou persoonlijk niet zo van wandelen.. maar het ligt ook aan het aantal kilometers.
Anne- Aantal berichten : 47
Re: kijk, dit is het nieuwe SUBJECT! het is een bigtalkSUBJECT, maar eigelijk is het een smalltalksubject, maar dan moest ik weer ergens anders op klikken en dat was te veel werk. dus..
Als je maar weet dat ik van wandelen niet zo vrolijk wordt.. Maar het gaat om het gebaar! En om onze moeeeed!
Haha ja en om ons doorzettingsvermogen en discipline!
Dat gaat leuk worden XD
Dat gaat leuk worden XD
Anne- Aantal berichten : 47
DISCIPLINE!!! Dit is de manier om onszelf discipline aan te leren! Goshie!
Liquito- Aantal berichten : 59
GEERTJE&HILDE LIVE VANUIT DE VIERDAAGSE UIT NIJMEGEN!!!
Wij hebben vandaag besloten dat we hem volgend jaar meelopen!
De sfeer is daar zo leuk =)!
Dus... we beginnen in december/januari met trainen:cheers:!
Het onweert hier, en regent, maar Iggy slaapt, met meneer konijn !
Wat toevallig dat je er nu over begint eigenlijk, we dachten vanmiddag al, dat willen we volgend jaar ook doen!
DIT WAS GEERTJE&HILDE LIVE VANUIT DE VIERDAAGSE UIT NIJMEGEN!
I
NY
megen
Wij hebben vandaag besloten dat we hem volgend jaar meelopen!
De sfeer is daar zo leuk =)!
Dus... we beginnen in december/januari met trainen:cheers:!
Het onweert hier, en regent, maar Iggy slaapt, met meneer konijn !
Wat toevallig dat je er nu over begint eigenlijk, we dachten vanmiddag al, dat willen we volgend jaar ook doen!
DIT WAS GEERTJE&HILDE LIVE VANUIT DE VIERDAAGSE UIT NIJMEGEN!
I
NY
megen
Geertje- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 18-07-09
HOERAA!
DAT is waarom ik de nijmeegse vierdaagse met jullie wil lopen. de sfeer is zoooo cooolie.
denk ik.
mam zeurde dat ze ook mee wou XD
dus ik moet ook een keer met haar lopen. ooit een keer, zoals annos al zo clever opmerkte.
DAT is waarom ik de nijmeegse vierdaagse met jullie wil lopen. de sfeer is zoooo cooolie.
denk ik.
mam zeurde dat ze ook mee wou XD
dus ik moet ook een keer met haar lopen. ooit een keer, zoals annos al zo clever opmerkte.
Hanneke- Aantal berichten : 74
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: