iPod Issue
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
In welke kleur zal Sara haar nieuwe iPod kiezen?
Re: iPod Issue
Precies! Leve de Koning! (Hanneke speaking)
Kinda indeed. ik kom je een keer spontaan opzoeken!!
mensen wie gaat er mee naar GRASHOEK KERMIS???
ochja.. laat ook maar XD maar het zou toch leuk zijn.. kunnen met die dagen niet logeren?? het is deze week. volgens mij zaterdag, zondag en maandag?? je ne sais pas??
ochja.. laat ook maar XD maar het zou toch leuk zijn.. kunnen met die dagen niet logeren?? het is deze week. volgens mij zaterdag, zondag en maandag?? je ne sais pas??
Anne- Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 17-07-09
Leeftijd : 30
Anne schreef:Precies! Leve de Koning! (Hanneke speaking)
Ik wil best komen! maar ik weet niet of ik mag blijven logeren.
Liquito- Aantal berichten : 59
HEY! ik wil grashoek kermis. Dat is zo.. grashoek. Hahahaha. een spektakel hiahsdfiahsdf;oiahsdfo hoi.
En.. Ik voel me nu vet niet-muziekliefhebberig en noobish nu ik een iPod nano heb! Ik heb zo ongeveer genoeg geld voor een iTouch.. Maar ik heb mama net een paar dagen geleden zitten vertellen dat je 'Blij moet zijn met wat je hebt en dat ik me verwend voel als ik een iTouch koop'. Waarom zei ik dat eigenlijk? XD
En.. Ik voel me nu vet niet-muziekliefhebberig en noobish nu ik een iPod nano heb! Ik heb zo ongeveer genoeg geld voor een iTouch.. Maar ik heb mama net een paar dagen geleden zitten vertellen dat je 'Blij moet zijn met wat je hebt en dat ik me verwend voel als ik een iTouch koop'. Waarom zei ik dat eigenlijk? XD
Kippie schreef:HEY! ik wil grashoek kermis. Dat is zo.. grashoek. Hahahaha. een spektakel hiahsdfiahsdf;oiahsdfo hoi.
MAUD JE MOET KOMEN NAAR GRASHOEK KERMIS! Want.. want.. want.. want ik ga vast Hanneke's Grashoek-vrienden ontmoeten en die ken ik allemaal niet en je weet hoe ik bij vreemde ben.. een vreemde. DDD:
IK KOM OOK!
YAYness!
En er moeten nog meer Bree-ers komen. Anders kan ik niet, want ik moet meefietsen met iemand.
Weetjewel.
YAYness!
En er moeten nog meer Bree-ers komen. Anders kan ik niet, want ik moet meefietsen met iemand.
Weetjewel.
Hilde- Aantal berichten : 139
Hilde schreef:IK KOM OOK!
YAYness!
Weetjewel.
Je was er! :D En hoe HAALDE je het in je hoofd om van ons weg te lopen en te verdwalen?! Grashoek kermis is GIGANTISCH, dat weet je toch??
Kippie schreef:SHE WALKED AWAY??! How dangerous! D:
Tis maar goed dat we een afspreekpunt hadden afgesproken, anders hadden we haar NOOIT gevonden.
Ik was ZO blij toen ik jullie zag! Ik dacht dat ik weg zou rotten, vergeten en alleen op Grashoek kermis. *Snik*
Het was wel echt heel amazing. Al die mogelijkheden.
Je kunt gewoon niet alles doen in 1 avond.
Wat zeg ik!? Ik weet zeker dat je nog niet alles kunt doen in 1 jaar!
Het was wel echt heel amazing. Al die mogelijkheden.
Je kunt gewoon niet alles doen in 1 avond.
Wat zeg ik!? Ik weet zeker dat je nog niet alles kunt doen in 1 jaar!
Hilde- Aantal berichten : 139
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: